Wedding planner

Nazywam się Daria Krystek i jestem certyfikowaną Wedding Plannerką.

Certyfikat otrzymałam w najlepszej Akademii Ślubnej w Polsce.

Pomogę Państwu przy organizacji wesela w naszym obiekcie oraz polecę najlepszych podwykonawców w branży ślubnej.

Przedstawiam zakres czynności, jakimi mogę zająć się przy organizacji Państwa uroczystości ślubnej i przyjęcia weselnego:

KOORDYNACJA ŚLUBU I WESELA

                           – przygotowanie harmonogramu pracy                              

– przygotowanie oraz realizacja scenariusza uroczystości

– koordynacja w czasie przygotowań oraz w dniu ślubu i wesela

– kontrola wszystkich zatrudnionych podwykonawców

OPRAWA MUZYCZNO – ARTYSTYCZNA

– selekcja i dobór muzyków, dj-ów, konferansjerów, wodzirejów, artystów

– wsparcie przy doborze repertuaru i programu artystycznego

– zapewnienie zaplecza technicznego, nagłośnienie, oświetlenie, scena i zaplecze sceniczne

OPRAWA DEKORATORSKA I FLORYSTYCZNA

– rekomendacja i pomoc w wyborze podwykonawców

– współtworzenie niepowtarzalnych aranżacji z wykorzystaniem kwiatów, elementów scenograficznych, oświetlenia etc.

-koncepcje kreatywne dopasowane do naszego obiektu, metamorfozy obiektu

– pomoc w znalezieniu swojego stylu wesela, doradztwo w zakresie bieżących trendów weselnych

STYLIZACJA I WIZAŻ

– rekomendacja salonów mody ślubnej i wizytowej oraz projektatnów

– stylizacja państwa młodych, świadków, rodziców, dzieci etc.

– rekomendacja fryzjerów i wizażystów

– pomoc w doborze akcesoriów, dodatków

ŚLUBY I WESELA PLENEROWE

– zatrudnianie niezbędnych firm, wypożyczanie namiotów, mebli etc.

– pełna organizacja ślubu i wesela w plenerze, aranżacja otoczenia wedle wymogów pary młodej

PAPETERIA ŚLUBNA, ZAPROSZENIA, ZARZĄDZANIE LISTĄ GOŚCI

– indywidualny projekt papeterii

– nadzór nad procesem produkcji i wykonania

– organizatorka ślubna pozostaje do dyspozycji gości, przyjmuje potwierdzenia etc.

LOGISTYKA, ZAKWATEROWANIE, ZARZĄDZANIE GOŚĆMI

-planowanie logistyki, dobór odpowiedniej floty

– wybór odpowiednich obiektów oraz zarządzanie bazą noclegową

MENU WESELNE

– pomoc w doborze menu

– zapewnienie atrakcyjnego tortu weselnego, candy baru

– zapewnienie najlepszych atrakcji kulinarnych

– menu alkoholowe, pokazy barmańskie etc.

REPORTAŻ FOTOGRAFICZNY I WIDEO

– selekcja i rekomendacja podwykonawców

– pomoc w przygotowaniu kreatywnych sesji fotograficznych

MOTYW PRZEWODNI

– opracowanie tematu i motywu przewodniego

– personalizacja uroczystości

ATRAKCJE WESELNE

– kreatywne i unikalne propozycje na urozmaicenie uroczystości weselnej

– dobór podwykonawców, animatorów itp.

POJAZDY ŚLUBNE

– dobór pojazdów ślubnych odpowiednich do motywu przewodniego i charakteru uroczystości